miercuri, 20 iulie 2016

Cum l-am convins pe Vasile Năstase că nu trăiește într-un stat polițienesc


Acest articol nu este despre politică, despre lupte între partide, este un articol despre atitudine, opertivitatea poliției și șoferi tupeiști care parchează pe trotuar, chiar dacă se declară mari personalități cu demnitate și adevăr.

În seara de 20 iulie, mă deplasam pe strada 31 august, undeva pe la începutul străzii, fusesem la niște cunoscuți care locuiesc pe strada Lev Tolstoi, unde am locuit și eu vara trecută și de unde mi l-au furat pe Pulitzer, când am văzut un automobil parcat pe trotuar.

Nu sunt eu mare șofer și nu am nici permis de conducere, dar știu cu certitudine că trotuarul este pentru pietoni, nu pentru automobile, iar de fiecare dată când observ câte un șofer tupeist, căruia îi este în cot pe unde va trece o mamă cu căruciorul, sau o bătrânică în cârjă, și își lasă automobilul pe trotuar ori îi fac observație, ori solicit intervenția agenților rutieri și nu contează dacă este consilier municipal, polițist, sau mai știu eu ce autointitulat mesia.

 De la o vreme datorită aplicației VIBER și a inițiativei celor de la IGP este mult mai ușor să le dai o lecție șoferilor tupeiști. Este de ajuns să faci o fotografie, după care o trimiți pe VIBER la nr 078090902 și se apropie un echipaj INP la fața locului.

Și uite așa cum mergeam eu pe stradă văd un automobil de model Skoda parcat de a oaia pe trotuar, fac o fotografie și o trimit celor de la INP. Mă uit că automobilul este parcat în fața unei clădiri cunoscute de undeva.

Îmi aduc aminte că este clădirea  pe care Vasile Năstase, fratele liderului Platformei DA Andrei Năstase, a primit-o printr-o decizie ilegală a instanței de judecată care a fost luată datorită relațiilor personale și presupus sentimentale dintre judecătoarea Marina Anton și Andrei Năstase.

Zic în gândul meu „Nu pot ei, oamenii cu „Demnitate” și „Adevăr” să parcheze cum își dorește mușchiul lor, dar mai știi de ce sunt în stare?
La scurt timp, la fața locului, a venit un echipaj al INP care imediat l-au identificat pe șofer și i-au cerut actele la control. 
Din frumoasa clădire luată din patrimoniul primăriei, printr-o decizie a amantei lui Năstase în 2010, iese grăbită nimeni altcineva, decât odrasla unui „cameleon cu tricolor în piept” , slavatorul Nicolae Josan. 

Tânără, Ruxanda Josan, care de nenumărate ori menționa că este un coșmar să te deplasezi pe trotuarele din capitală, din cauza automobilelor parcate neregulamentar, s-a arătat deranjată că agenții rutieri l-au amendat pe șoferul tupeist.


Agenții rutieri nu au stat mult pe gânduri și i-au aplicat totuși o amendă șoferului, care s-a dus de la fața locului,  mai târziu a revenit, iar din automobil a coborât un cameraman de la JurnalTV, care a început să mă amenințe cu răfuială fizică.

Nu a trebuit să aștept mult, că în același loc și-a parcat automobilul, un Subaru pe care un simplu om din popor cu greu și l-ar putea permite, nimeni altul decât fratele celui care se vrea Președinte, Însăși el Vasile Năstase, amatorul de calorifere, prosoape și gaz.
Cineva din interiorul clădirii se vede că i-a zis lui Vasile Năstase ce a pățit șoferul care și-a parcat automobilul pe trotuar, iar Vasile nu s-a gândit mult și și-a mutat automobilul pe cealaltă parte a drumului, lângă automobilul unui alt activist al Platformei, Liviu Vovc. Vovc susține că Mercedesul nu este al său, dar al părinților.

Nu am stat mult pe gânduri și am expediat fotografia cu automobilul lui Năstase celor de la INP. La fel ca  și în primul caz, la fața locului a venit un echipaj de patrulare, care se afla prin preajmă.

 De această dată Năstase a sărit ca fript, a început să îndruge și să viseze tot felul de persecuții, intimidări și hărțuieli. Vovc filma cu telefonul, cameramanul de la JTV, tot încerca să dovedească că-și merită salariu de la Frankfurt.

Năstase insista că este la el acasă și că de 30 de ani își parchează automobilul aici și nimeni nimic nu i-a zis niciodată.


Polițiștii de patrulare, destul de amabili, i-au verificat documentele și încercau să-i explice lui Năstase că automobilul e parcat pe trotuar, dar ai cui? 


Până la urmă s-a ajuns la aceea că ar fi un semn care permite ca automobilul să fie parcat pe trotuar, dacă nu creează impedimente pentru pietoni, cum era spre exemplu parcat automobilul Skoda.

Fețile plaformiștilor ieșiți din sediul partidului să-și apere căpetenia, s-au luminat și mai nu săreau în sus de bucurie și îmi tot ziceau pe la spate „Yes ai luat țeapă”, le-am explicat polițiștilor că nu am văzut eu așa semn, dar știu că automobilele nu au ce căuta pe trotuar. 
Mă bucur însă de două lucruri, că Liviu Vovc, care nu cunoștea despre faptul că poți sesiza poliția pe VIBER, a asimilat o informație nouă și de azi înainte va trimite și el celor de la INP imagini pe VIBER cu automobile parcate neregulamentar, iar Vasile Năstase s-a convins pentru el că RM nu este un stat polițienesc cum menționa anterior. 

Și toutși este păcat că frumoasa clădire  de pe strada 31 august 15 cât și trotuarul din zonă au fost luate în captivitate de așa zișii lideri cu demnitate.

Un comentariu:

  1. Numele meu este lilian N. Aceasta este o zi plină de bucurie a vieții mele, din cauza ajutorului pe care Dr. Saguru mi-a oferit-o ajutându-mă să-mi recuperez fostul soț cu magia și dragostea lui. am fost căsătorit timp de 6 ani și a fost atât de groaznic pentru că soțul meu mă înșela într-adevăr și căuta un divorț, dar când am întâlnit adresa de e-mail Dr.saguru pe internet despre cum a ajutat atât de mulți oameni să-și primească ex și ajută la stabilirea relației. și face ca oamenii să fie fericiți în relația lor. i-am explicat situatia mea si apoi caut ajutor, dar spre cea mai mare surpriza mea mi-a spus ca ma va ajuta cu cazul meu si aici sarbator acum pentru ca sotul meu sa schimbat complet pentru totdeauna. El vrea mereu să fie lângă mine și nu poate face nimic fără prezența mea. Mă bucur foarte mult de căsnicia mea, o mare sărbătoare. Voi continua sa depun marturie pe internet pentru ca Dr.saguru este cu adevarat o adevarata vrajitoare. DACA NU VEDEȚI AJUTAȚI CONTACTUL DOCTOR SAGURU ACUM prin e-mail: drsagurusolutions@gmail.com sau whatsapp +2349037545183 El este singurul răspuns la problema dvs. și vă face să vă simțiți fericiți în relația voastră.
    1 LOVE SPELL
    2 CÂȘTIGĂȚI BACK EX
    3 FRUCTE DE FEMEI
    4 PROMOȚIE SPELL
    5 SPELL DE PROTECȚIE
    6 SPELL BUSINESS
    7 SPELL GOOD JOB
    8 LOTTERY SPELL și SPELL CASE.

    RăspundețiȘtergere