marți, 12 aprilie 2016

„Дама с собачкой” te numește „гражданин-стукачок” dacă îi zici că parchează pe trotuar

Nu este pentru nimeni un secret că pietonii sunt o mare problemă pentru unii șoferii din Capitală, mai ales dacă aceștia le fac observații că au parcat pe trotuar, sau pe trecerea pentru pietoni. De cele mai deseori unii dintre ei devin agresivi, te întreabă dacă ești polițist, argumentează cu lipsa locurilor de parcare în oraș, sau în cele mai rele cazuri te trimit mai departe cu tot felul de cuvinte idioate.

De fiecare dată când am văzut vreun șofer mai tupeist care parchează undei dorește mușchiul său, îl întreb dacă i se pare normal cum a parcat. Am avut cazuri când unii dintre ei și-au cerut frumos iertare și și-au schimbat locul, dar sunt și dintre cei care se cred dumnezei la volanul la tot felul de cutii de metal și îi doare drept în bască dacă are sau nu pe unde trece o mamă cu căruciorul.

Atunci merg și eu la principiu și de fiecare dată solicit intervenția unui echipaj al inspectoratului Național de Patrulare și nu are importanță dacă este vorba despre Nicolae Țîpovici, consilier municipal din partea „Partidului Nostru”, sau automobile cu plăcuțe de înmatriculare MAI. Jertfesc din timpul meu ca să le dau lecții bădăranilor, amenda nu e mare, e vreo 300 de lei, dar iată plăcerea de a le arăta cât de penibili sunt, înseamnă ceva.

Astăzi trecând prin centru istoric al orașului, am văzut că cetățeanul Юрий Тертяк căruia îi voi zice („Дама с собачкой”), a parcat automobilul pe trotuarul din fața trecerilor de pietoni, la intersecția străzii Vlaicu Pîrcălab cu strada Veronica Micle ( Anterior tot aici Nicolae Țîpovici, consilier municipal din partea „Partidului Nostru”, a rămas fără plăcuțele de înamtriculare fiind într-o situație similară)

„Дама с собачкой” îi era drept în cot că și-a parcat automobilul pe tot trotuarul, iar cei care treceau erau nevoiți să-l ocolească, el era preocupat să-și plimbe potaia. I-am făcut observație, însă omul a sărit deodată cu gura „Că dacă sunt polițist, în caz contrar nu am de ce să-l întreb s-au să-i zic ceva”.
Am vrut să-i dau o lecție și am solicitat intervenția unui echipaj al INP. M-am dus să-mi caut de ale mele mai departe, iar când m-am întors grămada de fier tot stătea pe trotuar, iar „Дама с собачкой” se afla prin preajmă și aștepta să-și facă potaia nevoile fiziologice lângă tulpina unui copac.

Am mai jertfit vreo cinci minute din timpul meu și am rămas pe trotuar în fața automobilului, iar rusul cu câine mă ruga să mă dau la o parte, din principiu am așteptat să vină echipajul INP, care nu a întârziat să-și facă treaba.


„Дама с собачкой” s-a ales cu o amendă chiar dacă încerca să le zică polițiștilor că nu este vinovat, cel mai jalnic mi-a părut „Дама с собачкой”, când își ținea potaia în brațe și le zicea agenților de patrulare că eu aș fi cerut bani de la el, iar mie mi-a zis că sunt „гражданин-стукачок” :D.

Vorba ceea „Nu te pune cu prostul, că are mintea odihnită !!!”

Mai jalnic mi-a părut acest „Дама с собачкой” când cineva mi-a trimis o postare, pe care a făcut-o rusul pe facebook, în care a scris ceva cu niște bucve de genul „ Кишинев pусский город” și a pus o fotografie care mi-a făcut-o în timp ce vorbeam cu cei de la INP.

În limba română ar fi cam așa: 

„Moldovan Stop Ham !! ) ) Cetățeanul acesta circulă prin Centru și sesizează poliția cu orice motiv...Poliția îl știe bine.”
Deci prostul nu-i prost destul, dacă nu-i prost până la urmă. „Дама с собачкой” în loc să ia apă în gură și să tacă că este vinovat, el confirmă impresiile mele despre umila sa persoană.

În primul rând s-a dat de gol și s-a arătat cine este, adică un „Хамло”, în al doilea rând confirmă că îi este în cot de pietoni, iar la faza cu „Poliția îl știe bine”, nu a descoperit America :D

Așa că de fiecare dată când voi avea ocazia să-i văd movila de metal pe trotuar, nu voi ezita să anunț INP-ul și pe lângă asta zică merci că nu am inistat să-l pună polițiștii să strângă excrementele potaiei, sau să-i pună și pentru asta vreo amendă.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu